Bestellen en Leveren

Hoe plaats ik een bestelling?
Selecteer de artikelen die je leuk vindt en geef aan hoeveel artikelen je wilt hebben. Ga naar je winkelwagentje en klik op: ‘Ga door naar afrekenen’. Je bevestigt de bestelling door je persoonlijke gegevens in te vullen en de wijze van betalen te bepalen. Tot slot ga je akkoord met de algemene voorwaarden en plaats je de bestelling.

Wat zijn de levertijden?
Dit is afhankelijk van de bezorgservice die van toepassing is. Indien het een PostNL verzending betreft, wordt het pakket per post toegezonden. Hiervoor geldt vóór 16.00 uur besteld is de volgende dag in huis.

Moet de bestelling met onze vervoerder verzonden worden, dan nemen zij binnen 1-2 werkdagen contact met je op om de afleverdatum vast te stellen. In dit geval wordt het pakket binnen 2-5 werkdagen bezorgd.

Als er sprake is van 1-mans levering vindt dit plaats tot aan de deur. 2-mans leveringen worden in de woonkamer afgeleverd. Wil je gebruik maken van een 2-manslevering, neem dan contact met ons op. 

Bij een 1-manslevering dient er iemand aanwezig te zijn om de chauffeur te helpen met uitladen. 

De genoemde levertijden zijn een indicatie en we gaan uit van artikelen die bij onze fabrikanten op voorraad zijn.

Voorraad?
Ons assortiment hebben we zelf niet op voorraad, maar bestellen we rechtstreeks bij de leverancier. Over het algemeen heeft deze artikelen dan binnen enkele werkdagen in huis. Is een meubel niet meer op voorraad, dan kunnen de levertijden afwijken. We zullen je dan uiteraard informeren over de te verwachten levertijd.

Hoeveel betaal ik aan verzendkosten?
Wat je betaalt aan verzendkosten hangt volledig af van je bestelling. Hieronder staat een overzicht van de verzendkosten in Nederland. 

De verzendkosten binnen Nederland zijn als volgt:
Kleine artikelen zoals b.v. lampen, decoratie, accessoires worden met PostNL verzonden: kosten hiervan: € 6,95 per pakket.

Kosten eigen vervoerder:
1 meubel: € 14,95
2-5 meubels: € 22,95
6-8 meubels: € 25,95

Kan ik mijn bestelling volgen?
Ja, als het verzonden is via onze pakketdienst (PostNL). Via je mail krijg je een bevestiging van de bestelling met daarin de link waarmee je de bestelling kunt tracken. 

Kan ik zelf een bezorgmoment kiezen?
In het geval van meubelbezorging neemt onze logistieke vervoerder binnen 1-2 werkdagen contact met je op om een bezorgmoment af te spreken. Er wordt vroegtijdig een indicatie gegeven van het bezorgtijdstip, zodat je niet de hele dag thuis hoeft te blijven.

In het geval van postbezorging kun je het moment niet zelf uitkiezen, maar je kan je pakketje wel volgen waardoor je precies weet wanneer en hoe laat je thuis moet zijn.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
Ja, je kunt het artikel ook komen afhalen in onze Meubelmakerij. Als u dit wilt neem dan van te voren contact met ons op. De verzendkosten blijven het zelfde, omdat de fabriekant de artikelen dan naar onze Meubelmakerij stuurt, in plaats van naar uw aders.  U dient eerst een afspraak te maken voor het afhalen van artikelen.

Mijn bestelling is niet compleet. Wat nu?
Stuur een e-mail met daarin de naam van het ontbrekende artikel en je bestelnummer. Wij zullen z.s.m. controleren waar het mis is gegaan en het missende artikel naar je toesturen.

Leveren jullie in het buitenland?
We leveren in Nederland en België. Voor België zijn de verzendtarieven anders. Deze opslagen worden berekend in het bestelscherm. Voor meer informatie kun je altijd even te bellen.

Leveren jullie ook op de Waddeneilanden?
We leveren ook op de Waddeneilanden. Voor de Waddeneilanden geldt een toeslag. Neem aub vooraf contact op om de mogelijkheden en kosten te bespreken. Wanneer de bestelling met door onze eigen bezorgdienst wordt bezorgd wordt er € 30,- extra in rekening gebracht voor de overtocht.

Hoe werkt aflevering met meubeltransport?
De meeste pakketten worden geleverd door de pakketdienst. Soms is een pakket te groot of te zwaar om met de reguliere pakketdienst te laten leveren. In dat geval wordt je pakket afgeleverd door onze eigen vervoerder. Voor het maken van een leverafspraak wordt telefonisch contact met je opgenomen. Je ontvangt een tijdsblok waarbinnen je thuis moet zijn. Hierdoor hoef je niet de hele dag thuis te blijven, maar slechts een deel van de dag.

Als bewoner ben je zelf verantwoordelijk voor de toegankelijkheid van je eigen woning, opdat een vlotte bezorging voor onze bezorgdienst mogelijk is. Wij kunnen zelf nu eenmaal niet met zekerheid inschatten of het allemaal bij je naar binnen past gaat, omdat wij niet op de hoogte van jouw exacte situatie thuis.

Wij leveren alle artikelen tot aan de eerste drempel van je eigen woning. In een appartementencomplex brengt de chauffeur je bestelling dus naar de gewenste verdieping, bij een eengezinswoning zal de bestelling bij de voordeur worden afgeleverd.